bebegimolacak canım benim bende 1.5 yıllık evliyim 9 ayönce kürtajdan beri bidaha gebe kalamadım her yolu deniyorum bu dediğim macunu denedim bu ay ovülasyon dönemindeyim, ben olumlu yönlerini gördüm oyüzden dene isterim, bendede tsh prolaktin yükselliği çıktı o engelliyormuş bu macun onlarada iyi geliyor belki sanada fazdası olur, sıkma canını dediğin gibi aşılama yaptırırsın yine olur inşallah