Dilruba92 bana bisey demedi kuzum ben haftaya kontrole gidicem o gun konusucaz detayli ben istanbula geldm kurtaj icin normalde antalyada yasiyorm kendi doktoruma kurtaj oldm doktor baska sehirden geldigimi bliyo belkide ondan demedi esi yaninda yok zaten diye🙈 ama sanirim banada 3 ay dicek galiba onun rahmin durumuna gore soyluyolar seninde kontrolede tekrar sorarsn bazilari toparlayinca korunmana gerek yok diyebiliyolar