Aslishn gecicek kuzum sabir bak ne yasadik kurtaji bile yasadik hic biseyi takmiyorum snki ogundn snra dedim kendime kadinlar kadar kimse guclu degilmis ne yasiosak biz yasiyoruz orya biz cikiyoruz uyandgmdza ise hersy bitmis oluyor ama bunu kimseye anlatamiyorsun esim bile coktan unuttu ama ben unutamiyorum sdce alismis gibi yapiyorum cevreme ama gece olup yattigim da gozumun onune geliyorsabah uyanmak istemiyorum geri yatiyorum ama isyanda etmiyorum ne cok yasayan varmis ama oyke deyipte kendmi de kandirmiyorm aglayip acimi dindirmeye calisyorum elbette kardeslerini gondecerek rabbim bizlere ama ilkler kalbimizde yasayacak hep🌸