Aslishn Benim 9+2 idi ama 7. Haftasında durmuş kalbi. Evet, o kadar acı ki ayılmaya başladığım zaman bile bebeğim bebeğim diye ağlamışım. Pataloji sonucu temiz çıkmış Pazartesi pıhtılaşma testi yaptıracağım bakalım. Kuzum doktor bir şey söyledi mi ağrın için? Gerçi daha ilk günün normal olabilir ağrın. Kendini sıcak tut olur mu? Lütfen üzülme hemen toparlanmaya bak daha sağlıklı bir bebek doğuracaksın onu düşün, umutsuzluğa kapılmak Yok.