Tutaste_ Aycicegi_ gögüs kalkanı kullanıcam ama benim kiler 110 olur işte sütyen bulamam busefer napcagımıs asırdım basım belada 😄
Barlas_mom Pembesarelle2 gümüş kapak al göğsüm hiç yara olmadı sayesinde kreme bile gerek duymuyorum sürmek için lansinoh iyi krem chicco almıştım ama rezalet hiç işe yaramıyor
drn5410 Ozeeer karbonatı hafif sulandırdım kremsi kıvam aldı biraz içinde beklettim sonra da bezle sildim yıkadım
Damlaozzz Pembesarelle2 Doğum yaptığım ilk 2 gün yara olmuştu lansinoh sürdüm ama o 2 gün bebeğim asla beni emmek istemedi lansinohu hiç kullanamadım ne zaman kremi bıraktım o zaman tuttu memeyi daha sonra kendi sütümü sürdüm ve yara hızlıca iyileşti
Tinkivinkii Tutaste_ gümüş kapak kesinlikle alınmalı. İnanılmaz rahatlatıcı ve iyileştirici bir etkisi var. İlk doğumumda göğüs ucu yarasını aylarca yaşadım. Aventin silikon kalkanı da vardı göğüs pedleri de ama hiçbiri yaraya engel olamadı. Şu an 34 haftalık hamileyim göğüs uçlarımda kaşıntı ve çatlamalar oluyor hemen gümüş kapak takıyorum 2 güne kalmadan iyileştiriyor.
ayseheyecanli Göğüs ucu bakımı için 3 hafta önceden lansioh krem ve gümüş kapak bakımı yapmak gerekiyormuş
Babymom07 Sibelipekf onu kullanınca yıkamak gerekiyor değil mi bende var ama kullanmadım hiç şu an yara değil göğsüm ama çok hassas faydası olur mu ki
Miniklerinannesiyim Pembesarelle2 tahin yagını akrabamız kullandı ve cocuk tiksindi memeyi bıraktı en iyisi zeytinyağı üstüne strec konu tahriş olmaması olursa zaten mecbur kırem kullanıyosn agırısı cok kötüü
waffleask Pembesarelle2 ben hiç krem kullanmadım tahin yağı sürdüm geçti çok kötü yara oldu ilk emzirmede sonra bebeğimin pişigi için kullandım zeytinyağı ile karıştırdım sürdüm
Bhrmolo Pembesarelle2 göğüs ucumda bir süredir kabuklanma var benimde acaba ne iyi gelir doğuma az kaldı 😐
Tinkivinkii Bhrmolo tahinin üzerine çıkan yağı sürebilirsiniz , zeytinyağı sürebilirsiniz . Yada lansinoh krem. Üzerine de gümüş kapak takarsanız çok hızlı sonuç alırsınız.
yalandunyaa nurdangg tahin yağını nerden aldiniz bildiğimiz tahin üstüne çıkan yag mi Birde gümüş kapak nerden ne marka
nurdangg yalandunyaa marketten rastgele bi tahin kavanozu almıştı eşim rafta beklemiş yağı üstüne çıkmış olanı tercih etmeniz yeterli oluyor gümüş kapak da ebebektendi xl olandan almanızı tavsiye ederim hem süt gelmesi hem de bebek emdikçe irileşmesinden ötürü meme ucu anca sığıyor
Zeyneptkbs gogus ucum parça parça halde özellikle duştan sonra göğüs ucumdaki deri dökülüyor bu normal mi anne sütü geldiği içinmi böyle oluyor gumus kapak aldım kullanıyorum ama hala ayni bu arada ben hamile olmadan öncede hep boyleydi