37+1 haftalığız göğüs ucum hem kaşınıyor sızlıyor Hemde böyle kabuk bağlamış gibi duşta çok canım yandı kremi sürdüm sonra da buz dolabı poşetiyle kapattım üstünü 3 4 seferdir aynısını yapıyorum ve gayet iyi geldi doğumdan sonra da gümüş kapak kullanmayı düşünüyorum ama öncesinde sızlama ya de kaşıntınız varsa kesinlikle şans verin.. arkadaşım doğum yaptı doktoru sütün var ama aşağı inmemiş demişti o da duşta masaj yapıp bunu denemiş ondan duymuştum 🤰🏻🤰🏻