Aysehakannn KonuMankeni yani tabiki yok evet ama anlam bakımından kulağa hoş geliyor 😂 diğer isimler artık çok fazlalaştı ve başta benim içimden hiç gelmiyor koymak çünkü her 10 çocuktan 7 tanesinin ismi aynı 🫶🏻
Aysehakannn Elfidaa ay böyle okuduğumda mutlu oluyorum 🩷 abimlerde kız bebek istiyor ve onlarda Parla ismini çok beğeniyorlar sağlıkla gelsin minik prensesiniz 🫶🏻
Neferut Aysehakannn benimkinin cinsiyeti kız olsaydı lara ya da Alara koyacaktım :) erkek olunca isim değişti tabiiii
Femay Aysehakannn soyadınızla beraber sesli bir şekilde isimleri söyleyin. Hangisi daha hoş olursa o bence konulmalı 🌺
Aysehakannn Zeynepmese evet bencede çok güzel ama çok arada kaldık Umay ismini bu uygulamadada çok kişinin koyacam dediğini okudum o yüzden kafam karıştı