Femay Aysehakannn soyadınızla beraber sesli bir şekilde isimleri söyleyin. Hangisi daha hoş olursa o bence konulmalı 🌺
Aysehakannn Femay ikiside güzel geliyor 🫠 Lara eşim çok istiyor ben Umay istiyordum ama burda tüm okuduklarımda Umay ismini koyan 3-4 kişi vardı o kafamı karıştırdı 🫶🏻
Femay Aysehakannn Umay Lara da çok yakışıyor neden iki isim düşünmüyorsunuz? İkinizin dediği isim de çok hoş çünkü 🌺
Liimon Aysehakannn Antalya’da Lara diye semt var bilmiyorum biliyor musunuz ? Burada yabancılar koyuyor baya. Bende düşünmüştüm bi ara.
Premsems Aysehakannn Lara ismi Latin mitolojisinde sır tutamadığı için dili kesilen bir periymiş öyle okumuştum