Ben de 2.oğlum olacağını öğrendim,bu sefer hamileliğim ilkinden farklıydı,burda tahminler çoğunluk kızdı,çin takvimi yüzük testi hepsi kız gösteriyordu kendimi çok fena kaptırmışım öğrenince şok oldum 17.haftada kesin erkek dedi dr hala inancımı yitirmedim detaylıyı bekliyorum belki yanılmıştır diye işte umut🥴