highlighter1010 bende tam olarak aynı şeyleri düşündüm 🤭 hatta hamileliğim ilk oğluma göre çok farklı geçiyor. Uyku hali, bulantı, halsizlik falan 🤗 hep cinsiyet farklı dediler hatta cinsiyet tahmincisine attım ultrason görüntüsünü %85 kız dedi. Sonra 16. Haftada bi öğrendik ki 2.oğlan geliyor 😂 başta bi aaaa aaaaaa olduk yalan değil ama en azından bildiğimiz alıştığımız yol diyorum erkek çocuğuna alışık bünyemiz 😂😂 hayırlısı olsun sağlıklı olsunlarda ilerde büyüdüklerinde iki erkek iyi anlaşır birbirlerine yoldaş olurlar 💙