highlighter1010 bende 2. Min erkek oldunu öğrenince hayal kırıklığına uğradım kız istiyodum daha çocuk düşünmedim için, valla kızda olsa erkek de olsa zor cnm büyütme aşaması yani yorucu, kızım olmadığı için 3. Çocuk fikrine kapıldım daha şimdiden biri 2 buçuk diğeri 1 yaş 😁😁