highlighter1010 De erkek miş :) Hayırlı sağlıklı evlat olsun belki son gebeliğim olacağından bir kız gönlümden geçiyordu 2 erkek anneleri yazabilir mi nasıl geçiyor hayat:)
Nurcanyokus6 highlighter1010 benimde bir kızım var ikinciyi düşünüyorum oda kız olsun istiyorum aslında ama nasip saglik olsunlarda bence en önemlisi buu
Bguzeel highlighter1010 benimde ikinci kez kızım olacak. Gebelik düşünmediğimden ve her ikisini de tatmak istediğimden erkek olsun istemiştim yalan yok. Belirtilerde bambaşkaydı erkek bu diyip odaklamıştım kendimi. Olmayınca da bi tık aaa olmadım değil ama şöyle düşündüm ki ikisi de aynı cinsiyette birbirlerine yoldaş olurlar. Yani sizde ilk o yaramazlıkları falanı unutun ilerisi için yoldaş arkadaş olucaklar birbirlerine 🥹
ikiprensesbebiissss highlighter1010 bende ikinci kızıma hamileyim canım 😃 kız çocuklarına çok düşkünüm ama insan farklı olsa diye düşünüyor haklısın bende daha düşünmüyorum
ebruus highlighter1010 Ayy Allah yardimcin olsun millet icin, 2 oglum oldu cinsiyet ne sorduklarinda ayyyy olsun saglikli olsunda larrrrrr ay tuh keske kiz olsaydi bizim bu millet nefret ya nefret
EceQueen highlighter1010 bunu nispet olarak algılayanlarda sorun var bence. İkinci de kız deseydi de nispet diyecek miydiniz? Veya birinci erkek ikinci kız deyince? Kadın cinsiyetini söylüyor çocuğunun sadece
highlighter1010 defnevedoruk kimin kız çocuğu var demedim 2 aynı cinsiyetli hayatı sordum ama siz bilirsiniz 😂
ikiprensesbebiissss Bguzeel benimde ikinci kızım yolda sizin gibi düşünüyordum daha gebelik düşünmüyorum çünkü ama birbirlerine yoldaş olurlar hemde kızlara daha düşkünüm ❤️
Bguzeel ikiprensesbebiissss bazen bazı şeyleri biz istiyoruz ama nasibimiz o olmuyor yada bizim için en hayırlısını şüphesiz yaradan biliyor ve onu yaşatıyor. Kardeş başlı başına güzel bişey zaten ♥️ kızı da erkeği de yormasın,hayırlı salih Saliha evlatlar olsunlar inşallah 🙏🏼
Sehergk Ay sizi o kadar iyi anlıyorum ki bende ikinci kez erkek annesi olacağımı öğrendim tabi ki isyan değil ama bi burukluk hissediyorum hala 😕 kız annesi olmak nasıl bir şey çok merak ediyordum hayırlısı olsun tabi ☺️ sağlıklı olsun da
Sara_bebek Sehergk kiz annesi olmak muhteşem bişey kizim 2 yaşinda butun gun takip takiştiriyor giysilerini kendi seçiyor 🫠
highlighter1010 ebruus of gerçekten şimdiden başladı bu tepkiler belki tepkiler daha çok yoruyordur inanın :(
highlighter1010 Sehrbn_ sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🩷 ben 3 siz 4 olursa bi Çin takvimine bakalım artık yapmadan önce (!) 😂
ikiaslanannesi80 highlighter1010 Benimde 1 oğlum var bi tane de kızım olsun diyorduk 2 tane yeter ama Rabbim bir erkek daha nasip etti olsun sağlıklı hayırlı evlat olsunlar cinsiyet farketmiyor ikisi de evlat sonuçta can kan😊 Oğlum 2 yaşında yeni doğan bebeğim daha 5 günlük şimdilik iyi gidiyor bugün farkına varmaya başladı oğlum gelip gidip cici yapıyor kafasına 😁🥰
highlighter1010 ikiaslanannesi80 bizim de araları 2,5 yaş olacak inşallah hepimiz için vatana millete hayırlı sağlıklı evlat olsunlar 🤍
Mzzz Valla fikrim yok benimde 2. Kızım geliyor emin ol 2 aynı cinsiyet çok daha iyi olacaktır ilerde arkadaşı sırdaşı olacak ben çok sevinmiştim bence çok şanslısınız 🤗
highlighter1010 Nurbl ilk hamileliğimde bulantı yoktu bu sefer bulantım olunca eski topraklar cinsiyeti farklı ondan demişlerdi Bi de oğlumun yüzü güzel sert erkek tipi yok gören arkası kız diyordu hep :’)