Zeynep3 ben de bu konuda epey düşündüm ama sonra araştırdığımız kadarıyla ikili testi temiz çıkıp da down doğan çok fazla bebek olduğunu okuduk, şimdi şöyle eğer ki ben sadece kafa rahatlığı için yaptıracağım diyorsanız yaptırmayın ama sonuca göre bir karar veririm diyorsanız yaptırın bence bazen hiçbi belirti vermiyor çünkü