Meryykb01 sizmiydiniz o kişi evet var dediniz şikayet hatta ben dedimki o firmaya siizn yurtdışında şikayetleriniz fazla sanırım diye onlarda bakabilirsiniz biizm şikayetimiz yok dediler ya firma farklı çalışıyor iyi deniliyor ama bende 2 defadır veri yetersiz dediler bende artık yaptırmıcam para iadesi istedim