Bergamot Zeynep3 dr ikili üçlü testler yanıltıcı oluyor önermiyorum dedi. Ya hiç yaptırmayın ya da fetal dna diye önerdi. Haftamızı bekliyoruz fetal dna yaptıracağız
Kevser2478 Zeynep3 evet ikisi farklı fetal DNA testinde genetik hastalıklara bakılıyor, diğerinde ise bebeğin bütün organları iç dış taranıyor.
beyazmelegim Maviyesil0 5.2 normalde 6 olması gerekirmiş ama çok araştırma yaptıgımda 5.2 çokta kısa olmadıgını ogrendim
cansupolat Zeynep3 ben geçen hafta genoks firmasında yaptırdım 70 genetik hastalık taraması yapıyor o yüzden yaptırdım. 2 li testte bu kadar detaylı bakılmıyor
Maviyesil0 beyazmelegim bizde de ilk 5.6 ölçtü sonra düzeltti 5 ölçüldü detaylı da o yüzden sormak istemiştim
Nart Zeynep3 durumun varsa direkt fetal dna tavsiye ederim doğruluk payı ikili teste kıyasen daha yüksek hem daha erkende de yapılabiliyor üstelik cinsiyeti de kesin öğrenmiş olursunuz
Elfelf475 Zeynep3 yani ben hiçbirini yaptırmadım doktor bana bırakmıştı. Fetal biraz pahalı gelmişti ama ilk çocuğumda ikisini de yaptırmamıştım. Sonra bu hamilelikte bebeğimde böbrek büyümesi çıktı. O yüzden kesinlikle fetal dna inseydi doktorum. Sun 19 haftalıktım ve dün kan verdim fetal için.
ciguli_ Zeynep3 canım bende öyle düşünüp ikili test yaptırdım ama özelde yaptırdığım için bana maliyeti 5e yakın tuttu. Ve ense kalınlığı olduğu için içimiz rahat etsin diye bir de fetal dna yaptırmak durumunda kaldık. Şimdiki aklım olsaydı direkt fetal DNA yaptırırdım. Hem yaşadığım stresle kaldım hem daha fazla ücret ödemiş oldum.
Bergamot Zeynep3 gittiğim prof dr kendi ayarlayacak bilmiyorum. Çoğu yer 10. haftada test yapmaya çalışıyor ama siz 12’de yaptırın 🙏🏻
Nart Zeynep3 ben qualified yaptırdım yurt dışında yaşıyorum ama bildiğim kadarıyla türkiyede de var çok memnun kaldım tahlillerim italyaya gitti 1 hafta içinde sonuç aldım
Hale_canoglu Zeynep3 ben panaroma firmasına yaptırdım şikayeti olmayan bir firma genoks çok yanılma olmuş şikayetleri okursanız daha fazla bilgi sahibi olursunuz bende Avrupa yakasında oturuyorum isterseniz sorumlunun bilgilerini paylaşabilirim
nergishanim Zeynep3 ikilide sorun çıkmamasına rağmen detaylıda bağırsak ve kalpte parlaklık çıktığı için dün fetal dna verdim bence imkan varsa fetal yaptırın ben genoksa yaptırdım inşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız
Bergamot Zeynep3 minimum 11. hafta öneriyorum demişti sorun olmaz sanırım. Onu şey olarak açıkladı haftada kanda 10 tane bebek hücresi varsa 12. haftada 1000 tane bebek hücresi oluyor sonuçlar %100’e yakın oluyormuş
Maviyesil0 beyazmelegim fetal önermedi parana yazık olur doğruluk payı düşük kesin sonucu amniyosentez veya wes testi verir dedi ama yaptırmadım her türlü kabulümüz
HilalOzmen Merhaba, benim 2li temiz çıktı fakat 3lü sınırda çıktı doktorum %1 lik ihtimal dahi olsa atlamamamızı söyledi ve fetal Dna önerdi. Bursadayım bildiğiniz bir firma var mı ?