Bende önce ıkılı yaptırdım, sonra rısklı bır kısım var dediler ve yıne fetal yaptırdım. Şuan sonucum henüz çıkmadı bekliyorum ve bence ıkı kez stres yaşamak bu, ıkılı de ayrı bır süreç var ve beklıyorsun o stres sonra ters bır durum ıhtımalınde fetal yaptırdığında yine bır stres çünkü yıne bır süreç var ve beklıyorsun sadece fetal yaptır en başta ve tek bır süreç geçirmiş olman tabiki son karar senin ☺️