Ahsennurr Srp53 ayy görünce aynı tepkiyi verdimm kız çocuğunu süslemek giydirmek ayrı bir güzel oluyor
Kubraalp67 68pembemavi01 heves ediyorum toka almak için ama ya kızım sevmez de kafasında toka tutmazsa diye düşünmekten elim gitmiyor 😅 bir tane aldım denerim severse fazlasını da alırım artık 😄
68pembemavi01 prens_prenses_annesi Ay benim doğacak kızımın ismi adıyla yaşasın prenses inşaAllah İkra da olabilir Liya istiyorum ya eşim istemiyor 😂 bu arada çok güzel olmuş sağlıklı günler de giysin inşaAllah💖💐
prens_prenses_annesi 68pembemavi01 amin canim benim esim ecrin istedi ben dedim ikra istiyorum kirmadi saolsun oglumun adida aras bulut
ASE6154 68pembemavi01 kız 5iz mi doğuracan bu ne 😄😄 bu arada şaka bir yana çocuklar genelde taktırmıyor bunları istemiyorlar inşallah gönlünce kullanabilirsin😊
Hatice5258 68pembemavi01 sırf tokalar için cicili bicili elbiseler için kız istiyordum erkek oldu yaa sağlıklı olsun tabi o başka ama insan yinede hevesleniyor işte güzel sağlıklı günlerde kullansın inşallah ❤🌹👼🧿
Meryoss 68pembemavi01 bende almıştım doğumum oldu küçük diyemi bilmem tutuyor kafasında aşırı yakışıyor 🩷