68pembemavi01 prens_prenses_annesi Ay benim doğacak kızımın ismi adıyla yaşasın prenses inşaAllah İkra da olabilir Liya istiyorum ya eşim istemiyor 😂 bu arada çok güzel olmuş sağlıklı günler de giysin inşaAllah💖💐
fairytale_ Srp53 sağlıklı olsunlar gerisi önemli değil tabii amaa mağazaya gittiğimde bir reyon erkek bebelere kıyafet😃magazanın tümü kızlara gore😂😂😂
Srp53 fairytale_ evet gerçekten öyle bir de şu an ilginç bir şekilde herkes erkek çocuğuna hamile biraz attırın yav seçenekleri 😀
Deletedmom_116 Fundabg ben doğar doğmaz baslaidm önce el bilegindeydi Ciakriyodum ara ara sonra kendi oturmaya başladığında boynuna taktim
Nart 68pembemavi01 yaaa ne güzeller ben yurt dışındayım okadar arıyorum ki bu bantlardan çok imrendim size 🥰 Allah kullanmayı nasip etsin 🌸
68pembemavi01 Yazmelegi_ Biliyorum ileri de durdumazlar ama bende küçükken takacam taktırırsa o zaman da takarım😀