68pembemavi01 Badehandekuzey inşaAllah canım 1 kızım daha var oda bu sene başlayacaktı anaokuluna doğum yapacam,3 yaşın da oğlum var kimsem yok yanım da gurbetteyim okulu da uzak oldugu için seneye başlayacak inşaAllah nasip olursa 🥰🌺🤲
68pembemavi01 Alone Ben ilk kızım da fazla bi alamadım o yuzden içimde kalmıştı çok seviyordum nasip oldu aldım bunda 🥰🌺
Badehandekuzey 68pembemavi01 servise gönderme şansın yok mu benimde uzak servisle başlattım 😊 3,5 yaşında bi oğlum var benimde şimdi bi erkeğe daha hamileyim seninle aynı 3.gebelik 🥰
68pembemavi01 Badehandekuzey araştırmadım valla ne yalan söyleyeyim sağlık olsun seneye 1.sınıftan başlar inşaAllah.
68pembemavi01 Kızlar hakkınızı helal edin bilemedim Rabbim size de kız evladı nasip etsin inşaAllah isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin Rabbim inşaAllah 🥰🤲🌺
68pembemavi01 CitLemBik https://ty.gl/7l5nmrkrm2bhq 7 tanesi farklı kumaş geldi canım başka yere bak istersen ben burdan aldım.ama sorun değil onları da küçükken takarım.
prens_prenses_annesi 68pembemavi01 amin canim benim esim ecrin istedi ben dedim ikra istiyorum kirmadi saolsun oglumun adida aras bulut
68pembemavi01 prens_prenses_annesi Ponponlular da güzel de sıkıyor gibi geliyor bana iz çıkartıyor ya.