Yasmin41 yemek hala yapamıyorum anmem arkadaslarım sagolsun yapıyo bende kokuya dayanamıyorum.sogansız genelde yaptırıyorum yada cok az sogan yağ kullanıyolar özellikle baharat hiç attırmıyorum gaz oluyor bende.yediğim yemeklerde ıspanak,yogurtcorbası,kabak yemeği,bulgur dicem ama dokunmuş sana banada doktorum sulu ye dedi kusarken daha rahat cıkartıyosun mesala ekmek yiyince onu cok zor cıkarıyorum cok çiğne az az ye dedi reflüde cıktı bende🙈aklıma gelmiyor suan yemek tokum herhalde ondan☺kansızlık var demir ilacıda cok mide bulantısı yapuyor diye pekmez erik kurusu dut kurusu erik pestili bunladı aldım yiyorum bu arada 1 haftadır yiyorum işte😋