Yasmin41 aşırı aç ve susuz kalma sonucında vücuttaki yağlar parçalanıyormuş hemen müdahale edildi.ama bsn hiç bişey yemedim içmedim diyebilirim hep kustum.serum verildi suan iyiyim belkide doktor senin toparlanmanı bekliyodur vitamin için.bazılarına hiç vermiyor doktor omega3 durumuna göre veriyor