Yasmin41 benim kanamam da oldu düşük tehlikesi yaşadım doktor asla kalkmak yok dedi ben 3 hafta yattım banyo bile yapmadım 3 hafta kanamam geldi diyorum ya cok sey atlattım ama cok şükür geciyor o günlerim iğneler ilaçlar beni manyak yaptı resmen suan ki halimide serumlara borçluyum bence cok iyi geldi bir sürü vitamin gıda takviyesi yaptılar serumuma.gıdasız ve susuz sakın kalma 🙏 valla yedikçe düzeliyormuşsun bunu anladım