Sizinle aynı şeyleri yaşadım diyebilirim. Kız diyince doktor çevremdeki insanların erkek baskısı yüzünden ben de bi dumur oldum. Ama çok mutluyum kızım olacağı için. Kayınvalidem ve babannem hala belki doğunca erkek çıkar umudu taşıyorlar. Hatta kayınvalidem isim bile koymuştu kendince erkek olacak diye. Aşırı sinirim bozuluyor ama Allah’ın dediği olur. Kafanıza takmayın. Benim eşim de annesi sürekli böyle söylediği için kız olduğunu öğrenince durgunlaşmıştı. Ama eşiniz her türlü evladınızı çok sevecek. Diğerlerinin de hiçbir önemi yok gerçekten. Allah sağlıkla sıhhatle evladınıza kavuşmayı nasip etsin.