oznur567 13.haftada bana kız dedi doktor,bir tane oğlum var çok sevinmiştim yalan değil😅 çevrem de çok istiyordu sizin gibi eşimin ailesi de kız olacak rüyamda gördüm kesin falan dediler,Allah bilir en iyisini diye geçiştirdim 17.haftada doktor erkek olduğunu söyledi,herkeste bir üzüntü maalesef ama ikisi de nimet ikisi de evlat.Şimdi ben detaylı ultrasonu bekliyorum,daha net sonuç için bence siz de o vakte kadar emin olmayın 🌸🌸