Merhaba kızlar, linçlemeyin lütfen. 12 hafta 6 günlük hamileyim, Eşim ve ailesi en başından beri erkek erkek diye tutturmuş hatta o kadsr emindilerki sanki elleriyle koymuş gibi. Yaptıklarl doöru değil biliyorum bunu tekrar söyleneyin lütfen. Benim için hoç fark etmiyor en önemlisi sağlıklı olsun kız errkek fark etmiyor. Neyse doktor muayenesinde oldum bugun cinssiyyeti kesin söyleyemem tahminimi söylerim dedi doktor, çok ugraştı fakat bebek gizledi cinssiyyeti bir turlu bakamıyordu sonda baka bildi, kıza benzetiyorum ben dedi o an sanki ters köşe olduk. O kadar yürüttüler ki beynime ben bile erkek bekliyordum. Pek sevinmedi eşim ben de üzldüm haliyle. Neyse size soracağım şu, yanılma payı ola bilir mi? Sizlerde oldu mu yanılmaa??