14+4 oldum bulantilar %70 azaldı çok şükür ara ara rahatsız oluyorum. 4 kilo vermiştim şimdi geri alıyorum. 2 kilo geri aldım. Sabırsızlıkla Mart ayını bekliyorum doğsun da seveyim diye bekliyorum. İnşallah sağlıklı sıhhatli kavuşuruz 💕 bu arada cinsiyeti öğrenemedim daha