Dfnsyn Merverellaaa ben de bugün 15+1 oldum 🙏🏻 toplamda 4 kg aldım, aynen kıyafetlerim olmuyor artık 🌸 su gibi akıntı bende de mevcut
Derya5228 Bugün 13+4 olduk bizde 2 kilo aldım normal midir bilmiyorum cinsiyeti göstermedi bir dahaki kontrolde artık sağlıkla gelsin inşallah hepimizin bebişleri 🤲🏻🐣
Reyhan_19 Dfnsyn canım akıntı bende de var bulantım devam ediyor akıntım için doktoruma göründüm bu hafta normal olduğunu söyledi
kbsoysal ozgmom maalesef bulantılarım hiç bitmiyor, ilaçlarla ayakta durmaya çalışıyorum🥲 siz nasılsınız siz de var mı bulantı ? Cinsiyeti öğrenebildiniz mii
ozgmom kbsoysal Sabah uyanır uyanmaz kusuyorum. 11. Haftaya kadar gün içinde de çok kötüydüm ama 2 haftadır gündüzleri daha iyiyim. İştahım yok denecek kadar az hiçbir şey yemek istemiyorum🙁. Cinsiyeti henüz öğrenemedik 17. Haftada kontrolüm var bakalım ozaman belli olacak inşallah ☺️
Babynurse12 Beybyi malesef öğrenemedik, devletteki zaten erken demişti, özeldekine dün gittik 12+6ydı göstermiyo bacak arasını dedi. İlk bebeğim zaten kızsa da erkekse de sevinirim ama merak ağır basmaya başladı 😂
Beybyi Babynurse12 bende öyleyim benimde ilk 13+3 haftalık 3 Ekim de hastaneye gidicem yine sorarım 🙈
kbsoysal ozgmom Yaa iyi olmanıza çok sevindim sizin adınıza🥰 sanırım iştahsızlık da 2. trimester’dan sonra düzlediği söyleniyor umarım tez zamanda iştahınıza kavuşursunuz bebiş da güzel güzel beslenir🥰🌸
ozgmom kbsoysal inşallah güzel sağlıklı günler geçirelim Hep beraber sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi🥰☺️