BetulSahin5444 yeni_anne2 11 haftalık bulantım geçti ama tansiyonum dusuyo sürekli bide çok halsiz bitkinim
Haticekubra00 🤩☝🏻burdayım yeni yeni kendime geliyorum hala arada bulantılarım oluyo aç kalırsam tamsiyonum düşüyo ve başım dönüyo onun dışında bi sorun yok çok şükür oğlumun büyümesini bekliyoruz🤭🥰
gamzebngaa_dmr Tazeanne74 11+4 haftalık ile ya mart annesi olucam yada Nisan başı doğum olursa Nisan annesi olucam mide bulantısı koku hassasiyeti hat safhada 2 ayrı mide bulantısı ilacı alıyorum gene aynı 🤦🏼♀️
Dfnsyn yeni_anne2 1hamle Reyhan_19 Nart Merhabalar hanımlar 🌸 ben de 15+0 ım 🙏🏻 2. Teşmestere girdiğimizden beri hiçbir belirtim kalmadı. Yorgunluk hissi, meme hassasiyeti, kaşık ağrısı hiçbirisi yok. Sadece şeffaf olarak akıntım oluyor gün içinde ara ara. Normal mi böyle olması, kendimi hamile olarak hissetmiyorum siz nasılsınız
Anneolmakisteyen Tazeanne74 Beeennn 12+5 haftalık Genetik test yaptırdık sonucunu bekliyoruz şuan herşey yolunda
Tazeanne74 yeni_anne2 Benim hala miyde bulantısi devam ediyor doktorumun verdiği ilaç sayesinde gündüzleri biraz daha iyiyim 14+5❤️
yeni_anne2 Tazeanne74 kişiden kişiye bünyeden bünyeye degisıyor ben buna inanıyorum gerçekten oyle herkesin hamılelıgi aynı rahatlıkta ilerlemiyor maalesef yeri geliyor birinci hamilelıkle ikinci hamilelik bılle aynı olmuyor 😊ben ilac falan da kulanmadım bu arada umarım sizde ıyı olursunuz
Babynurse12 Beybyi malesef öğrenemedik, devletteki zaten erken demişti, özeldekine dün gittik 12+6ydı göstermiyo bacak arasını dedi. İlk bebeğim zaten kızsa da erkekse de sevinirim ama merak ağır basmaya başladı 😂