Değerli anne adayları,12+2 de kızım olacağını öğrendim,Allah yukarda çok istiyordum bir kızım olmasını çünkü 1 de oğlum var.Burda yazılanları okurken bazı anneler 16 haftadan önce yada 20.haftadan önce hic bir cinsiyet tahminine itibar etmeyiniz diyorlardı.benimde icime bir kurt düşüyordu.Dün kontrolümüz vardı 16+5 günlük oldu.Kızım Hala kız bu arada😊ama anlam veremediğim bisey var ki nasıl bir doktor muayene ediyor da yanılabiliyor.çünkü benim doktorum hic tahminde bulunmadı,bebek gösterdiği için gördüğünü söyledi kadın.dün tekrar gösterdi kızım😁😁doktoruma ve ultrasonunda çok güveniyorum,özel muayenesine gidiyorum bebegimin beyninin içindeki damarlara kadar gösteriyor.bilinçli yorum yapabilen,sağlıklı doktorlarla karşılaşmanız dileğiyle..