Arkadaşlar Benimde iki ayrı doktor bakmıştı 15 ve 16.haftada ama her ikisi de büyük ihtimalle kız demişti...Bu ihtimal kelimesi içimde bir kuşku yarın doktor kontrolüm var ve sanırım artk öğrenirim 19+6 olucaz yarına...Bir oğlum var,kanser hastalığı geçirdim ona Doğumumdan sonra..5 yıl Doğum yasaktı,şimdi istedim ve Allah Nasip etti,hastalıkta sağlıkta belki daha çok yanımda olur diye kız çocuk diledim Allah’tan,ama tabiki hayırlı evlat olması da önemli,benimki sadece bir arzu bir dilek...hayırlısını Tabiki Rabbim bilir...yarın sizlere haber vereceğim inşallah