balbadem2525 murgan gostermedi valla bnde 14 haftaligim cikolata ye gosterir dediler inatci tam tersine totosunu dondu 5 dk snrada normale dondu 🤣 devlette pek anlamiyolar sanirim bide ozelemi gitsem 🤔 bnmki inatci olucak anasi kilikli 🤣🤣
murgan balbadem2525 allah bagışlasın cnm olsun benimkide aşşagı açıodu yüzü kapatıyordu 😂😂 erkek benimki ssk ile anlaşmalı bir hastaneye de git belki şans gösterir 😇
murgan balbadem2525 şimdide dogsun die bekliyorum benümkide dogmamakda inaçcı 40+5 im sancı var ama bizim oglanda tık yok 🤗🤗😂
balbadem2525 murgan oyy kiyamam rabbim sag saglim agrisiz sizisız kucagina almayi nasip etsin insallah inatci cikmis paşa 🙂
murgan balbadem2525 galiba hiç durmuyorum evde bir oraya bir buraya çamaşır as topla yemek yap vs ama gelmiyor 😁😂😂
murgan balbadem2525 okadar çok kafaa takmışım ki bugün rüyamda dogum yaptım 😂😂😂 öglen 2 de randevum bakalım ne dicek dr hayırlısı olsun
Deletedmom05 Kızlar bana da 12+6 iken erkek dedi doktorum . Gibi benziyor felan demedi direk inandim😂 14 haftalıkken başka bi doktora gittim erkek dedi. Kızları da görüyorlar ama çıkıntı sonradan görülür diye bekliyorlar 16ya kdr felan
balbadem2525 Deletedmom05 genelde 12 ve 14 te ogrenmis herkes ben bide ozele gideyim en iyisi bir an once cicilere bakmak istyrm 🙂
Sedaturkoglu esenguler göstermiyosa kızdır derler biz cinsiyeti öğrendik şükür ama yüzünü göremiyoruz hep kapatıyor 😄
esenguler Sedaturkoglu Hayırlısı artık bakalım bi öğrenebilseydik 🙈 bizde de tam tersi işte yüzünü görüyoruz da cinsiyetini öğrenemiyoruz kuzunun 🤗
Busrabnrby balbadem2525 canm ben ozele gittim ozeldede devlette de ogrenemedim bunun ozel devletle ne alakasi var cocuk gostermedimi gostermiyo 21 iz hala ogrenemedik ayrintili ultrasyonda solerler biz 22 de gircez ayrintiliya
Babyboymom balbadem2525 ben 13 deyim ultrasona göre de 14 dönüktü arkası. 16 dan evvel net anlaşılmaz yanılma payı olabilir dedi dr o yüzden sen de 16 yı bekle sonra kafan karışmasın öylesi daha kötü oluyor benziyor diyor sonra bekliyorsun insan sinir oluyor 🙂) ben 2-3 hafta daha bekliycem
Gllakkak Aslihan merhaba benımde doktorum kıza benziyor hep dedı ama net degıl demıstı 20 haftaya gırcem sizce bnım kı de sızın kı gıbı degısır mı
Aslihan Gllakkak Bilmiyorum ki olabilir tam emin olmak istiyorsa anneler ayrıntılı ultrasonu beklesin derim çünkü bana %99 kız dedikleri için alışveriş bile yapmıştım. Şimdi erkek dediler yarın ayrıntılı ultrason a gircem kız mı erkek mi o zaman öğrencem emin olucam😊
Busrabnrby balbadem2525 walla canim daha 14 haftadasin biz 21 haftalik olduk ama daha net ogrenemedik