MorKelebek54 ya sancımda varya o yüzden test yapmak istemiyorum gebeliğe dair bir belirtimde yok 3,4 aydır hep aynın 15 nde adet olurdum bu ay böyle oldu bakalım bir kaç gün daha geçsin olmazsam test yaparım :) ayrıca bu ay ben hamilelik değilde sadece filmi çekeyim de kurtulayım çabasındaydım