Kubraylvc bende 2 yıl önce rahim filmi çekildim o ay hamile kaldım ama boş gebelik oldu kürtaj olmak zorunda kaldım. 2 yıldır yine hamile kalamıyorum bu ay aşılama oldum tutmadı. Doktor yine tüplerin tıkanmış olabilir dedi sizde 2 defa oldum deyince sormak istedim sizin gebelikler sağlıklı oluştu mu . Ve rahim filminden sonra korunma gerekiyormu acaba