gmzgtnk ilk doğum sonrası tüplerim kapanmış film sırasında biri açıldı oda tamamı değil ama tek tüple o ay hamile kaldım doğum yaptım geçen ay tekrar çocuk istediğimiz için tedbir amaçlı tekrar film cekıldık doktor ikisinde kapalı açılmadı dedi ama film yanlış çekilmiş 2 gün sonra tekrarladılar tek tüp açıldı çok şükür hemen hamile kaldım suan 7.haftadayız ultrasona göre