Kaossever hoş geldin canım benim bende 2. Çocuğa bir deli cesareti ile karar verdim bütün zorlukları ile annelik çok güzel bir duygu iliklerime kadar hissediyorum 🥹 ovulasyon kullanmak çok istiyorum aslında ama ya stres olursam diye de düşünüyorum Ekim ayını her gün değerlendirmeyi düşünüyoruz ovulasyon yine yapmama gerek var mı ki acaba? Amin inşallah canım rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🥰