Kaossever Bigsecret3 Hemen sipariş verrr nette daha uygunn aslında biter bitmez başlaman gerekiyordu yarın falan verilir kargoya direk al kuzum beraber başlayalım erken yumurtlaman olmuyorsa
Bigsecret3 Kaossever eczaneden de alabilirim yarın hemen ne kadar ki tahminen fiyatı hiç önemli değil mantığını hele bı anlat birde benim akıntım olmiyor ki herkes diyor akıntı vs vs bende olmuyor hiç son anda çok az yapışık bı şey yaşadım geçen ay oda azdı yani o günü de değerlendirmiştir
Peraninannesi Bigsecret3 allah gönlünüze göre verir inşallah gün aşırı ilişki sperm kalitesini düşürmez mi ? Benim bildiğim en sağlıklısı haftada max 2 - 3 kere beraberlik olması 🤔 gerçi biz ayda 2 3 yapsak bile iyi çünkü eşimde bende sürekli yorgunuz ovülasyon takip etmesem hamile kalmam imkansız olur sanırım 😅😂
Bigsecret3 Peraninannesi amin canım çok sağol hiç bilmiyorum ki inan biz ilk çocukta hep yaptık hanginde tuttu bilemem 😂😂
Kkardelenn1 Peraninannesi yok ya doktorlar gün aşırı diyor zaten spermin canlı kalma süresi de hesap edildiği için en iyi sonuçlar o şekilde alınıyor deniliyor birde işte ovulasyon testleri ama onlarda da stres yapmamak gerek
Kkardelenn1 Bigsecret3 amin inşallah bizde çok istiyoruz öncesi üç kayıp inşallah bu sefer sağlıklı olur 🤲🏼
Bigsecret3 Kkardelenn1 rabbim bir daha aynı acıyı yaşatmasın inşallah beni bir sağlıklı bir kaybım var 🥹
Kkardelenn1 Bigsecret3 benim bu ay kimyasal olunca adet gecikti olarak görünüyor uygulamada o yüzden tahmini yumurtlama biraz geç gösteriyor testte kullanmak istemiyorum stres yapan biriyim ben gün aşırı değerlendırmwk en mantıklısı oluyor bence
likapaa53 Adetime 9 gün var bu ay olmazsa bende ekim de planlayanlar olarak katılabilirim aranıza🙈 3,5 yaşındada bir kızım var. Kızımda ilk ayda olmuştu şuan bu 2. Ay deneyişimiz nasip bakalım🥰
cauuv1 Bigsecret3 bizde ekimde istiyoruz insallah nasip olur beni biliyosun askım zaten regl olmustum bugün reglimin 4. Günü , biter bitmez bu ay günaşırı ilişki baslıcaz bizde
Bigsecret3 cauuv1 aşkım biliyorum seni inşallah Rabbim sana da nasip eder her ay biz anneler anne olmak için Umut ayı diyoruz Ben bu ay ovulasyon testi denemeyi düşünüyorum Bir de onu deneyeceğim bakalım nasıl olacak Rabbim inşallah onu açtığımız elleri boş çevirmesin