Kızlar adetim bugün bitmiş bulunmakta. Bende Ekim ayı hamilelik planlayardan birisiyim rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah bu ay güzel haberler alırız Umut ayı olsun herkese 🥹 hepimiz bekleyeyim beraber .💖 Bu arada ilk birliktelik oldu çok özür dileyerek söylüyorum 🥹 çok az nokta kadar kahverengi leke geldi ama oda sanırım içimde kalan az birseydi bir daha görmedim inşAllah da görmem 🙏🏻 bu ay gün aşırı ilişki deneyeceğiz . Böyle bir program yaptık