Missgod Ilkaymom amin inşallah suan hem brian önce çıksın istiyorum sonra az daha dursun istiyorum en karmaşık evremdeyim😢🥰
Canimoglumee Ilkaymom amin canım sen de inşallah sağlıkla kavuş yavruna🙏 kaybolan ikiz sendromu sanırım doktorum başlarda ifade etmişti o yuzden 9. Haftaya kadar net konuşmayalım demişti bana da. Hayırlısı canım 🌸
Ilkaymom Canimoglumee ismi öyle mi geçiyor bilmiyorum ama kalp atışları vardı, bir sonraki muayenede durmuştu. Tek yumurta ikizlerinde tek plasenta olduğu için bebeklerden biri beslenemeyebiliyor. İlk trimestarda olursa da sonrasında bebek küçülerek kayboluyormuş
Missgod Ilkaymom geceleri uyku yok sancılar başladı mide yanmasına değinmiyorm bile doğum iznini sonraya bırakmak için çalışmaya çalışıyorum ama yine de çıktıktan sonra daha mı zorlu olur bilmiyorum 😀😀
Canimoglumee Ilkaymom evet canım ben 6 haftalıkken iki bebeğimin kalp atışını da duydum ama doktorum başta ikiz olabiliyor sonra birinin kalbi durup rahimde kaybolabiliyor demişti. Hatta baya bi gebelikte durum o şekilde olup ikiz başlasada ikiz devam etmiyor demişti
Ilkaymom Missgod bence doğum izninizde dinlenebildiğiniz kadar dinlenin. Ben ev işlerine sardım biraz sanırım kendimi de yoruyorum. Geçen akşam hastaneye gittim kasık ağrısı sebebiyle, biraz sancım çıktı. Şimdi bıraktım herşeyi eşim yapıyor 😂
Ilkaymom Canimoglumee yaa önemli olan birini bile kucağa sağlıkla alabilmek, inşallah sağlıkla hayırlısıyla kavuşuruz yavrularımıza 🫶🏻
Ayseglllllll Ilkaymom 21 ekimde kaç haftalık oluyor🌸 bizde 33+4 deyiz 35. Haftada kontrolümüz var gün alacağız allah nasib ederse bende hep 21 ekim hissediyordum 38+4 felan oluyor
zeynep62 Ayseglllllll aynıyız bende 33+4 35 de kontrol var 38 haftadan sonra sezeryan olur dedi banada bakalım
Ilkaymom Ayseglllllll 21 ekimde 39+2 oluyor ☺️ günü alınca insan garip oluyor bilmiyorum ben öyle oldum kavuşacağımız gün belli olunca 🥹
drn5410 Ilkaymom ya ilk sesezeryan mi 39u bekleyecek mi ya bizim 2. Sezeryan olacak ama 37 hatta 38de alır diyorum 39u sanmıyorum beklesin ama tabi bilemem .. sizin ilk sezeryan mj
Zeyela drn5410 benim ilk sezeryanım 39+1 de alacak haftaya pazartesi sancım vs yok şu an için ilk sezeryanda bekleyebilirlermiş ben de sormuştum
Edsn drn5410 37 de falan bebeğinizi almalarına müsaade etmeyin bebeğin anne karnındaki gelişimi çok önemli 38 den önce alınması doğru değil sağlık durumu elverdiği sürece
Ilkaymom drn5410 ikinci sezaryenler daha erken alınıyor sanırım, benim ilk sezaryenim. Karnımda ne kadar durursa o kasar iyi diye düşündüm, bir de aslında doğumun kendi başlaması için biraz geç tarihe aldım normalde 14 ekime de alabiliyordum
perihankrkya Ilkaymom bizde 29haftalikken almıştık günümüzü allah izin verirse 10 ekimde kavusuyoruz bebisimle erken gelmezse tarihimiz belli 🥹🙏🏻suan 35+4olucaz insallah
drn5410 Zeyela ya anladım benim ikinci olacak o yüzden 38i geçmez diye düşünüyorum hatta 37de bile alsa olur ya 😅