Ilkaymom 34+3 olduk bugün bebişimizi gördük 2540 gr olmuş ☺️ Sezeryan olacağım günümüzü de aldık. Allah’ın izniyle erken gelmezse 21 ekimde kızımla kavuşacağız 💕 Sizler ne durumdasınız başka gün alan var mııı
Nnmm Ilkaymom bizde şuan 34+4 ama geçen hafta 2350 gr falandı ama daha gün vermedi hayırlısı bakalım nasıl olcak ne zaman gekcek bilmiyrm sezeryan mı normal doğum mu🤷♀️🦋
drn5410 Ilkaymom yaa hadi bakalım sağlıkla gelsin o zaman kaç hafta kaç gün oluyor sezeryan sanırım. Bende perşembe gideceğim 34+3 olacağım tip fakültesine gidiyorum yarı özel gibi muayene ücretli tarih verir mi bilmiyorum ama içimden hep 15 ekim geçiyor nedense 😅
Edsn Ilkaymom ben de 34+2 deyim sezaryen olacağım cuma günü muayenemiz var bakalım doktorumuz ne diyecek 21 Ekim’de kaç haftalık olacak
Ilkaymom Edsn 39+2 olacak inşallah. Doktorum 14 ekimden sonra istediğin bir tarih seçebilirsin dedi 🙂
Ilkaymom Canimoglumee sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🫶🏻 benim de tek yumurta ikiziydi, ilk haftalarda birinin kalbi durdu maalesef. Çok şükür öteki sağlıklı bu haftalara kadar geldik ☺️
Missgod Bende 34+2 yim ama doktorum gün vermedi daha cuma günü kontrolüm var gün verecek mi bilmiyorum ben normal doğum istiyorum daha önce 13-20 ekim arası doğum bekliyorum demişti ama erkek bebişler geç doğar diyorlar 😱🙈☺️
drn5410 Ilkaymom ya ilk sesezeryan mi 39u bekleyecek mi ya bizim 2. Sezeryan olacak ama 37 hatta 38de alır diyorum 39u sanmıyorum beklesin ama tabi bilemem .. sizin ilk sezeryan mj
Canimoglumee Ilkaymom amin canım sen de inşallah sağlıkla kavuş yavruna🙏 kaybolan ikiz sendromu sanırım doktorum başlarda ifade etmişti o yuzden 9. Haftaya kadar net konuşmayalım demişti bana da. Hayırlısı canım 🌸