Razismom çıkarsa da bir şey olmaz korkmayın. Küvez sadece kiloya göre olmuyor 2300 olup küveze girmeyen bebekler de oluyor 40. Haftada doğup giren de. Sizin bebeğin kilosu iyiymiş benim ki daha düşük şuan 2700 anca vardır tabi bu ölçülen. Haftaya salı doğumum olcak 37+4 te ama doktora sordum gayet iyi dedi kiloya takılma ben kızımı 35. Haftada 2200 gr doğurdum şimdi kocaman oldu dedi:) küçük doğan bebekler o açığı kapatıyor sonrasında. Benim de hep 3500 olur derlerdi ama sorunlar çıktı işte bilemiyoruz sağlıkla gelsinler de.