Dilan_Deniz Razismom bnm ilk oğlum 2.560 doğdu ama solunum sıkıntısı vardı 19 gün kaldı küvözde,kızıma doğum yaptım 3 kilo doğdu şükür bi sıkıntı olmadı
Razismom Dilan_Deniz Allah bağışlasın, ultrasonda denilen kilo ve doğum sonrası aynı mıydı yoksa fark var mıydı.. Bana 2850 dediler amaaa umarım daha düşük doğmaz
Mariam2 Razismom ama ikinci gebelik benim ve bu sefer erken doğum riski var kuveze girebilir Cok aşarda inmiş
Gzm34 Gencoglugizem yaa içim rahatladı teşekkür ederim valla çok kafama takmıştım. Salı gününe kadar bakalım biraz daha alsa en azından 2500 üstü şekilde olsun da onu nasıl tutucam nasıl besleyeceğim dite endişeleniyorum minicik olursa diye:)
Gencoglugizem Gzm34 ayyy evet çok güçük oluyorlar ama birden de toparlanıyorlar rabbim sağlıklı sıhhatli Allah’a size vatana millete hayırlı evlat olmayı eylesin 🙏🏼🙏🏼