Serap09 feridelevent_08 prednol vücut atmasın embriyoyu yabancı madde sanip diye kullanılıyor çok acı Bn bir çay kaşığı bal ile birlikte yutuyordum
Serap09 feridelevent_08 ben bir çay kaşığı balın içine atıp öyle içiyordum organ nakli yapılan insanlarada kullanılıyor etkin bir ilaç
Serap09 feridelevent_08 hemşire önerdi ve asla acı tadı gelmiyo evet organ nakli yapilanlarada kullaniliyo
feridelevent_08 Serap09 valla ilk bilmiyordum acı olduğunu öyle bi yuttumki mutfağa koştum elime ne geldiyse attım ağzıma valla değişik bi tadı var ya inşallah şifa olur bize 🤲🏻❤️
Derennn700 Bbk88 Allah razı olsun canım rabbim sana da tüm isteyenlere de en kısa sürede nasip etsin sağlıkla 💖
Feroo feridelevent_08 hayırlı olsun canım inşallah sımsıkı tutunur bebeğin🥰 Bende 13 Eylül’de transfer oldum 25 Eylül tahlil günüm heyecanla bekliyorum bu 3. Denemem inşallah bu sefer olur rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
feridelevent_08 Feroo amin inşallah bu zorlu yolda emek harcayan herkesin bebişleri sımsıkı tutunsun inşallah 🤲🏻❤️ rabbim hepimizin kucağını doldursun ❤️ belirtileriniz varmı acaba
Feroo feridelevent_08 sadece kasıklarımda ara ara ağrı oluyor gerilme gibi onun dışında bişey yok canım