Derennn700 yok canım maalesef. Çalışıyorum ve en fazla birkaç gün evde yatmaya izin alabilirim. İnşallah bir sıkıntı olmaz ama günlük hayatınıza devam edin diyorlar. Bir de beslenmeye dikkat edeceğim. Sıfır paketli gıda, yeşillik, meyve, kuru yemiş, balık gibi. İnşallah nasibi de vardır sağlıkla hayırla tutunur bize 🌸