koza08 Bbk88 hiç bilmediğim için sorun mu var diye endişelendim. Bazen baya iniyor gün içinde bazen davul gibi şişiyorum. Adet belirtileri aynı şekilde miydi. Pek adet olacak gibi değilim sanki.
Bbk88 koza08 Benim karnin ağrıdı baya bir ondan sonra bir baktım adet olmusum canım.aynen haklısın insan endişe eder tabi ki .🙂↔️
twinsmom__ feridelevent_08 hayırlı olsuuunnn🥹 İnşallah sımsıkı tutunur size, inşallah pozitif haberlerinizi de alırız🤲 Bende tüp bebekle hamileyim bilirim o heyecanı endişeyi🥹
feridelevent_08 twinsmom__ aminn Allah razı olsun 🤲🏻❤️ Rabbim bebişinizi sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️ transferden sonra kalçadan bi iğne yaptılar nasıl canım yanıyor kalçam ağrıyor şişmiş bide sağa sola dönemiyorum değişik bişey ya sizde de oldumu acaba
twinsmom__ feridelevent_08 aminnn darısı size inşallah❤️ Hayır bana yapmadılar Transfere girmeden önce damardan kasılma önleyici bi iğne yaptılar alerji oldum ve çoook zor bi iğneydi tetanoz ağrısı halt etmiş yani 3gün kolum kopuyo sandım Hepsi unutuldu gitti sizde unutucaksınız😇 Bu arada progestan iğne fitil oksapar falan kullanıyor musunuz?
feridelevent_08 twinsmom__ amin inşallah ❤️ valla sol kalçamı hissetmiyorum çok ağrıyor felaket yatamıyorum bile 😄 evet kullanıyorum onları Omergav, multibiol, coraspin, prednol,estrofem, enox iğne progestan iğne bide fitil 😵💫😵💫 bunları kullanıyorum
twinsmom__ feridelevent_08 allah kolaylık versin🤲 inşallah bebişiniz size tutunur çektiğiniz bu çilelere değer🤲
Serap09 feridelevent_08 prednol vücut atmasın embriyoyu yabancı madde sanip diye kullanılıyor çok acı Bn bir çay kaşığı bal ile birlikte yutuyordum
Bbk88 Derennn700 nasip canım ya evet dedigin gibi 3.uncu gün tutmuş burda birinin mesela nasip 🤲 inşallah diğerinde tutar canım benjm🩷
Derennn700 Bbk88 Allah razı olsun canım rabbim sana da tüm isteyenlere de en kısa sürede nasip etsin sağlıkla 💖