Serap09 bide adet mesela ilk gün saydığımız gun akşam saatlerinde başladıysa doktor diğer gunu ilk gün olarak baz alıyor Bn 21 mayıs saat 22:30 da adet olduğum için doktor 22 mayısı ilk gün baz alıp beni 24 ünde çağırdı anlaşmalı oldugu eczane ile ilaçları istetip bizi transfere hazırlıyor ilaçları düzenli kullanmanı istiyor gerekirse dozu ayarlıyor haftada bir çağırıyor rahimin şu kadar daha olsun diyor tahlil alıyor eksik vitamin ne varsa onuda alman isteniyor ilişki yasaklanıyor rahim olgunluğu bozulmasın diye iki kez kontrol edildi rahimim ve cuma günü 7 haziran transferin dediler orda ağladım heyecan yapmıştım