dlrbdrd
Cidden en iyisini yapmışsınız yani benimde ilk, egerki ikinci hamileliğim olursa kesinlikle bu kadar beklemem. Beklememin sebebi çalışıyordum bu haftaya kadar işten cikiyim rahat rahat yaparım diye düşünmüştüm ama öyle olmuyormuş işte tecrubesiz olunca