Alkar Cansu-2600 ayy evet ya bir de şey var çok yorma kendini iş filan yapma ee pardon da kim yapacak o zaman 😂 Casper mi 😂
Cansu-2600 Alkar Ay evet evet doğru vallahi çok yorma dinlen yat 😁😁😁 yapınca da niye yaptın ya oluyor 😁
mcansu Cansu-2600 😁😁😁 zaten ya psikopat oluyorsun ya deliye vuruyorsun başka türlüsü zor Etrafa öyle bak bak sonra geç aynaya harikayımmm bakışı at 😎🔥
Cansu-2600 1Ali Ay öyle vallahi ben de öyle yapıyorum ne yapayım yapacak bir şey yok dün hastane çantasına konulacakları yıkadım kurudu bugün ütüledim hepsini yarın da bavulunu yapacağım 😁😁😁😁
Cansu-2600 mcansu Yap kız yap sefamiz olsun karşılıklı olmasada gönüller bir olsun 😁 nerde yasıyorsun ?
mcansu Cansu-2600 İlk kahve data imiz diye yeni gelin sunumu bile yaptım 😁 Ankaralıyım ama eşimin görevi sebebiyle Malatya’da yaşıyoruz kayısılardan anlaşıldığı üzere 😅 ya sen
Cansu-2600 mcansu Ayyy ne güzel ellerine sağlık afiyet olsun 🤗guzelmi oralar nasıl İstanbul’dayım ben
mcansu Cansu-2600 valla güzel aslında depreme rağmen gerçekten doğunun Ankarası gibi özellikle oturduğumuz mühit ama çok sıcak 🥴
Cansu-2600 mcansu Sıcak hamilelikte hiç çekilmiyor cidden yani heleki bu senenin Haziran temmuz sıcağı aman Allahım
mcansu Cansu-2600 ayy evet ya Eylül bitecek nerdeyse evin içi bile 31 derece şu an her sene daha da sıcak oluyor mevsimler kayıyor
mcansu Cansu-2600 öyle valla ne bereketi ne tadı kaldı artık yapacak bir şey yok İstanbullu musun normalde da yoksa orda iş eş sebebiyle mi yaşıyorsun
Cansu-2600 mcansu Ben annem falan doğma büyüme istanbulluyuz. Ama aslen dahada büyükler dedeler vs Kırklarelinde doğup İstanbul’a gelmişler çok lazım gibi 😁😁
mcansu Cansu-2600 😅😅😅 orası da İstanbul sayılır çokta uzak değilmiş bizimkiler de anneanne iki dede Bulgaristantan gelmişler Ankara’ya