Glnrskr Cansu-2600 Haftadayız bugün sabah hastane çantasını hazırladım. Az önce de taşınacağımızı öğrendim 😂 yarın geri boşaltacağım çantayı 😂 inşallah taşınırken doğurmam erken doğum riskim var şu an şekerden dolayı 😂 güldüğüne bakmayın sanırım deliriyorum 😂
kardelengurler7 Cansu-2600 anladım canım hemen hemen aynıyiz diye biliyorum ben 35+4 üm beni her hafta çağırmaya başladı ondan sordum
Cansu-2600 kardelengurler7 Aynen aynıyız çok yakınız. Ben en son gittiğimde 32+6 haftaliktim 3 hafta sonra gel dogumuda konuşuruz dedi haftaya cumartesi işte 3 haftada doluyor. Normalde çok duydum 32. Haftada nstye baslatiyomus çoğu doktor ama benimki hiç istemedi o zaman siz girdiniz mi
CheriBlossom Cansu-2600 aynen öyle oldu valla bide yerlestirince erkenden eksik bisey varmı neyi ne kadar almışım onuda daha rahat gördüm iyi oldu☺️🐣
kardelengurler7 Cansu-2600 ben iki kere girdim şimdiye kadar Perşembe günü tekrar giricem her hafta gel dedi bebiş iri sürekli takip edelim dedi
M-Urass_Mom Cansu-2600 38+4, her an her şey olabilir bizde şu an 🙈🐣😂 29-30. haftalar arası hazır etmiştim hastane çantası, odası, kıyafeti, ütüsü vs her şeyini. Ev temizliği ve düzeniyle uğraşıyorum artık 🥰 Kolay gelsin sana canım 💕
kardelengurler7 Cansu-2600 inşallah canım girersin bencede vakti çoktan gelmiş niye öyle yaptı doktorun anlamadım ama vardır bir bildiği
Tutaste_ Cansu-2600 😀 bende tek ugrasıyom canım sıkıldıkca valızo bpsaltıp tekrzr dolduruuom yarın mazemeleri yıkıyıp valıze koyucam yekrar 😀
arnka_mommy Cansu-2600 30. haftadayız bitirdik çok şükür 🫠 ev temizliği kaldı sadece onada yardımcı abla gelicek sonrası doğumu beklemek sağlıkla gelsin bütün bebişler 🌸