Edoliiii evet kandan dolayı riskli çıktı. Ama sonuçlarım temiz ultrasonda da normal gözüküyordu zaten. Çok korktum ama boşuna kendime eziyet etmişim. Gözlerim ağlamaktan şişiyordu açılmıyordu o zamanlar. O yüzden sizinde temiz gelecek ben inanıyorum bol bol dua edin. Rabbim sağlıkla size kavuşturacak evladınızı ❤️ lütfen bebeğinizi de kendinizi de strese sokmayın lütfen 🌸