Edoliiii evet ben sonucu geç aldım bide o kadar rahattım ki bişey çıkmaz diye. 17. Haftadaydım hemen perinatoloji baktı bi problem göremedim yüksek ihtimalle sağlıklı ama fetal dna yaptır dedi. Fetal dna 3 haftada çıktı. O çıkmadan 2 gün önce detaylıya girdim çok iyi bi perinatolog buldum özelde. Bunlar büyüme hormonu özellikle gelişimine bakmamız lazım dedi çok detaylı ölçtü her şeyini ve hiç sorun çıkmadı. Sonrasında da fetal dna sonucunu aldım zaten. Ama süreç benim için gerçekten zordu bakmayın şimdi böyle konuştuğuma çok ağladım detaylıya girene kadar. Siz bari boşuna üzmeyin kendinizi hiçbir şey yoktur. Bu arada kombine risk mi yazdığınız?